Bu Blogda Ara

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Hoşçakal Koca Çınar

Sıradan bir bayram sabahıydı aileyle bayramlaşma, arkadaşlarla bayramlaşma
derken aile büyükleriyle bayramlaşmaya gitmek için yola çıktık
büyükbabam ailemizin çınarı çok hastaydı belki de son isteği bayramı görmekti.
Ben de onu görmek için gelmiştim ama uyuyordu dediler arada uyanıyor tamam dedim uyanınca beni görür,bir an gözünü açtı hemen yanıbaşına gittim elini tuttum, bana baktı sonra birden tüm vücudunun ürperdiğini gördüm derin bir nefes aldı ve verdi sonra nefes alışı durdu o an anlamıştım hemen ambulans çağırıldı çok çabuk geldi ambulans sonra yaşananları sanki dışardan izliyor gibiydim,şoktaydım.
Sağlık görevlilerinin kıyafetlerini makasla kesişi, kalp monitöründeki kırmızı düz çizgi ve yapılan kalp masajı herşey onu geri döndürmek içindi ama o gitmişti çoktan
ve doktorun kesin kararı evet gitmişti bir bayram günü sevdikleri yanındayken sanki son kez beni görmek için beklemiş gibi...
çalan telefonumda babamın aradığını gördüm nasıl diyecektim ben ona babasının az önce vefat ettiğini, telefonu açtım ama konuşamıyorum gözlerimden akan yaşların arasından birşeyler söylemeye çalışıyordum neyse ki Eren gelip aldı telefonu
ne zormuş böyle bir durumu söylemek
Onunla son kez vedalaştım yüzüne dokundum buz gibi olmuştu ama yüzündeki ifadeyi hiç unutamayacağım huzur vardı yüzünde çektiği bütün sıkıntılar bitmiş huzura kavuşmuştu.
Babaannem vefat ettiğinden beri iyi değildi onların evliliği gibi uzun seneler süren evliliklerde birbirlerinin parçası oluyorlar ve babaannem gittikten sonra kolu kanadı kırık gibiydi son zamanlarda çok hastaydı günlerini uyuyarak ,yemek yemeden geçiriyordu sanki hayattan vazgeçmiş gibi.
Şimdi babaannemle birbirlerine kavuşmuşlardır.
O gitti onunla birlikte çocukluğumun son parçası da gitti şanslıydım ki onun ilk torunu en kıymetlisiydim şanslıydım ki onunla vedalaşabildim şimdi anılarımda yaşamaya devam edecek...
Hoşça kal ailemizin koca çınarı
hoşça kal çocukluğumun parçası
senin torunun olduğum için ve bu ailede doğduğum için çok şanslıyım
ne mutlu ki benim çocuklarımı gördün onlar seni tanıdı
seni hiç bir zaman unutmayacağım.
senin torunun
İzgün Tekin
 

13 yorum:

  1. ayy canım benim başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin. okurken gözlerim doldu.

    YanıtlaSil
  2. Canım başın sağolsun mekanını cennet etsin.sizlere de Rabbim sağlık ve sabır versin.

    YanıtlaSil
  3. Canımm gözlerim dolu okudum. Kendi dedemin vefatını, babmın vefatını anımsadım. Gidenlerin yeri doldurulamaz asla, allah sabrını versin. Mekanı cennet, kabri nur olsun. Başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
  4. başınız sağolsun izgüncüm Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  5. izgün,cüm mevlam dan sabır diliyorum sizler için toprağı bol olsun rahmetlinin..

    YanıtlaSil
  6. Başıniz sağolsun....izgun hnm....mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  7. mekanı cennet olun canım.;(
    böyle durumlarda dilim lal olur,ne söylesem nafile...
    acını yürekten paylaşıyorum kardeşim.:(
    rahmet eylesin yaradan..

    YanıtlaSil
  8. başınız sağ olsun İzgün Hanım, Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  9. canım basınız sagolsun...sabırlar dılıyorum....http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. İzgüncüm bogazıma yumruk tıkandı yazını okurken..Allah rahmet etsin.sizlerede sabır diliyorum canım..

    YanıtlaSil
  11. Duyguları güzel yazabilmek çok özel, sanki ben de o anı yaşadım.Başınız sağolsun, Allah hep geçinden versin.

    YanıtlaSil
  12. İzgün hanım başınız sağolsun... Mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails