Bu Blogda Ara

21 Mart 2012 Çarşamba

Uğur Böceği Şeklinde Kurabiyeler

Merhaba arkadaşlar
bahar bizim buralara geldi sizin yaşadığınız şehirlerde durum nedir bilemiyorum ama Antalyada gayet sıcak bir hava var.
Ama benden size tavsiye bu havalar fena çarpıyor insanı
önce Nehir sonra Deniz ve ben birazcık hastayız ama çok önemli birşey yok
birkaç güne kadar toparlarız hani derler ya bahar çarptı diye aynen öyle bir durum bizimkisi:)
Bahar gelirde uğur böcekleri olmaz mı:) bu şirin kurabiyeler özel bir şirket için hazırladığım çocuk kurabiyeleri
farklı çeşitlerde uğur böcekleri hazırladım ve hazırlarken çok keyif aldım
özellikle çocuklar tarafından çok beğenildiğini duymak bütün yorgunluğumu aldı diyebilirim:)
Hepinize baharı doyasıya hissedeceğiniz sıcacık,mutlu ve sağlıklı günler dilerim.
İzgün

3 yorum:

  1. benim çocuklarda hasta hemde baya bir ateşliler.. kurabiyeler çok ama çok şirin olmuşlar ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun Sevalcim dikkat edin kendinize
      kurabiyeleri beğenmene çok sevindim teşekkürler:)

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım.. Tam hastalık havası.. Birkaç gündür Eskişehirde'de bahar havası var mutluyum :))

    Kurabiyeler çok şirin, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails