Bu Blogda Ara

26 Mart 2012 Pazartesi

İpeğin Pastası

Merhaba arkadaşlar
sizlere adı gibi olan güzel bir genç bayanın pastasıyla geldim
Pastanın herşeyini benim zevkime bıraktı Feride hanım
nasıl bir pasta olmalı diye uzun uzun düşündüm çünkü 10 yaşına girecek çok tatlı bir kızın doğumgünü için ne yapabilirim dedim aklıma kelebekler ve çiçeklerle süslü bir pasta geldi.
İpek çok güzel bir zamanda doğmuş tam bahara girdiğimiz şu günlerde hem bahar çoşkusunu hemde onun gençlik çoşkusunu pastasına taşımak istedim.
Pastanın içeriği çikolatalı kek,çikolata mus dolgusu ve arasında da muz ve çikolata parçaları vardı
İpeğin doğumgününü tekrar kutluyorum nice yaşları olsun
sağlık ve mutlulukla inşallah:)
Feride hanıma da teşekkür ediyorum beni tercih ettiği için:)
sevgilerimle
İzgün

3 yorum:

  1. Gerçekten de bahar coşkulu bir pasta olmuş:)
    Ellerine emeklerine sağlık canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Cıvıl cıvıl keyifli bir çalışma olmuş canım ellerine sağlık.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  3. Canım, ellerine sağlık. Çok şirin olmuş İpek'in pastası. Yeni yaşı kutlu olsun. Senin de emeklerine, ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails