Bu Blogda Ara

12 Temmuz 2011 Salı

Bebek ve Diş Kurabiyeleri

Merhaba arkadaşlar
sıcak hemde çookk sıcak bir Antalya gününden yazıyorum size
evet buranın meşhur sıcakları bastırdı.
Yanıyoruz dersem inanın abartmış olmam burda yaşamayan için bu sıcaklara dayanmak zor ama yaşamaya başlayınca sıcağına da alışıyorsunuz
Masmavi denizde olmasa çok bunalırdık neyseki denizde yüzüp serinleyebiliyoruz.
Sıcaklara rağmen çalışamalar devam ediyor ben seviyorum şeker hamuruyla
kurabiyeler süslemeyi bugün sizlere bebek ve diş buğdayı kurabiyelerinden örneklerle geldim,umarım beğenirsiniz:))

erkek bebekler için dişbuğdayı kurabiyesi
kız bebekler için dişbuğdayı kurabiyesi
bunlar örneklerden birkaçı çalışmalarım son sürat devam etmekte
yeni ve farklı modellerle burda olacağım.
Bebek kurabiyeleri için bana ulaşabileceğiniz telefon numarası
532 744 18 48
ya da izzgun@hotmail.com adresinden bana ulaşıp bilgi alabilirsiniz
kurabiyeler kargoyla Türkiye geneline gönderilir
sevgilerimle
İzgün Tekin


8 yorum:

  1. canimcimmm cok sirin olmuslar, ellerine yüregine saglik! sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ayak izlerine bayıldım kurabiyelerin üstündekiii :)) "yerim o ayakları yerim yerim" dedim resmen =)))

    YanıtlaSil
  3. lezzetyagmuru13 Temmuz, 2011

    Ellerinize sağlık,çok şirinler.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. çok çok cici olmuşlar:) eline sağlık izgüncüm sevgiler
    yemekbiraşk

    YanıtlaSil
  5. Hasret çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Pınarcım çok şirin di mi:)) birde sen o ayakizlerinin gerçeğini gör
    teşekkür ederim yorum için

    YanıtlaSil
  7. Lezzet yağmuru beğendiğin için çok mutlu oldum teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Sevalcim her yeni yayında mutlaka gözlerim senin yorumunu arıyor bana destek oluyor ve güç veriyor çok teşekkür ederim arkadaşım

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails