Bu Blogda Ara

3 Ekim 2010 Pazar

Baklava Yufkasından Börek

Merhabalar
sizinle paylaşmak istediğim lezzet bir börek ama nefis bir börek
baklava yufkasından börek olur mu demeyin,deneyin çok beğeneceksiniz
su böreği lezzetinde bir börek oluyor
bu aralar bizim en sevdiğimiz ve sıkça yaptığımız bir börek
bu böreği sevilin sitesinde görmüştüm
burdan sevile bu güzel lezzeti bizimle paylaştığı için teşekkürlerimi iletiyorum
deneyin çok beğeneceksiniz
Tarifimize gelince
Malzemeler:
  • 4 tane yufka
  • 8 tane baklava yufkası
  • 4 tane yumurta
  • 2 su bardağı süt
  • 1 su bardağı sıvıyağ
İçi için:
  • biraz beyaz peynir
  • maydanoz
Yapılışı:
  • Yağlanmış tepsiye bir tane yufka seriyoruz
  • bir kasede yumurta,süt ve yağı karıştırarak sosumuzu hazırlıyoruz
  • tepsideki yufkanın üzerine sosumuzdan gezdiriyoruz,iki kat baklavalık yufkadan koyuyoruz tekrar sosumuzu gezdiriyoruz
  • onun üstüne bir yufka sos,2 tane baklavalık yufka tekrar sos
  • üzerine peynirli içimizi yayıyoruz
  • tekrar bir yufka sos,2 baklavalık yufka sos olarak böreğimizi tamamlıyoruz
  • en üste kalan sostan sürüyoruz,bıçakla dilimliyoruz
  • 170 derecede kızarana kadar pişiriyoruz


demlenmiş sıcacık bir çayın yanında harika oluyor
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.

17 yorum:

  1. günyadın. sabah sabah bu yapılır mı bana. nasıl da canım çekti. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Canımm hakikaten çok nefis gözüküyor ellerine sağlık..Ben su böreği yufkası ile su böreği yaptım ama açıkçası güzel olmadı :( Beceremedim galiba,bir de baklava yufkasını denemek istiyorum,inşallah becerebilirim..

    YanıtlaSil
  3. Baklava yufkası ile denemeliyim mutlaka,tarif için teşekkürler. ellerine sağlık.

    Güzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Canimiz cekiyor ama:(

    Sevgiler,size afiyet olsun efendim...

    YanıtlaSil
  5. iki çeşit yufka bir arada, çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık nefis görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  7. özlemcim çok haklısın
    teşekkür ederim
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  8. Zelihacım bende su böreği yufkasında başarılı olamamıştım kendim açsam daha iyi demiştim
    ama bunu dene çok lezzetli oluyor
    yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Baklava yufkasından yapılan böreklere bayılıyorum..Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. pelince güzel yorumun için teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. bir terazi kızı,hoşgeldin bloguma seninle tanışmak güzel
    güzel yorumun için de teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. gökyüzünün elleri,hoşgeldin bloguma
    güzel yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. çok güzel görünüyor su böreğine benziyor hemen yapmak istedi canım ellerinize sğlık

    YanıtlaSil
  14. görüntüsünden belli zaten güzel olduğu
    harika
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. merhaba güloanne,bloguma hoşgeldin
    böreğin tadı su böreği gibiydi yapmanızı öneririm çok lezzetli bir börek afiyet olsun

    YanıtlaSil
  16. Handecim güzel yorumun için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails