Bu Blogda Ara

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Şeker Hamuruyla Kaplı Kurabiyeler

Merhaba,bugün şeker hamuruyla çeşitli kurabiyeler süsledim.Yaparken kendimi o kadar kaptırmışım ki saatin farkına bile varmadım:))
evet itiraf ediyorum ben kurabiye ve pasta yapmaya bayılıyorum ve çok keyif alıyorum.
Annem yaptığım kurabiyeleri çok beğendi ve ne kadar emek istediğini görünce ona bu iş çok zor geldi ama sevince keyifli ve güzel.
Kurabiyelerin tarifi sevgili Dideme ait''didemcafe.blogspot.com''
birbirinden güzel kurabiye ve cupcake tasarımları var burdan ona teşekkürlerimi ve sevgilerimi iletiyorum.
Bebek Kurabiyeleri
Aşk  Kurabiyeleri
Çeşitli Kurabiyeler

4 yorum:

  1. Hepsi cok tatli gercekten. Bir seylerle oyalanmak cok önemli, bizi ayakta tutar. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. harika olmuşlar özellikle ilk resimdekine bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nesrin çok teşekkür ederim
    evet haklısın bu uğraşımda olmasa daha da kötü durumda olacağım.İyi ki bu blog var,sizler varsınız yalnız olmadığımı hissettiriyorsunuz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Aylin teşekkür ederim
    bende ençok onu beğendim bir başka zaman daha farklı kurabiyeler tasarlamak istiyorum,deneyim kazanarak en iyiye ulaşacağım
    sevgiler

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails