Bu Blogda Ara

1 Temmuz 2010 Perşembe

Çiçekli Pasta

Pastanın ismi canım kızım Nehirden geldi,pastaya baktı ve çiçekli pasta dedi evet çiçek bahçesi gibi güzel bir pasta oldu.Bu pastayı doğumgünü olan arkadaşım Gaye için yaptım.Onun gibi zarif bir bayana zarif bir pasta yakışırdı ve çiçek yapmaya karar verdim.Pastamız vanilyalı pandispanya ve beyaz kremadan oluşuyor arasına çikolata parçaları ve çikolatalı draje kullandım şeker hamuruyla kapladım,çiçek ve inci şekerleriyle süsledim ben çok beğendim umarım Gaye de beğenmiştir,burdan doğumgününü tekrar kutluyorum aramıza katılacak minik prensesi sabırsızlıkla bekliyorum.

6 yorum:

  1. Merhaba,biraktiginiz yorum icin tesekkür ederim,pastalariniz cok güzel.Kurabiye tarifi icin sizi kendi sayfama yönlendiriyorum...sorulariniz olursa seve seve yardimci olurum, sevgiler

    zehra

    http://eyas-cookies.blogspot.com/2008/11/kakaolu-hediye-kurabiye.html

    YanıtlaSil
  2. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim Zehra hanım
    sizinle tanıştığıma çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  3. pastan çok güzel olmuş İzgün'cüm ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Gül,canım nerelerdesin yahu özlettin kendini
    pastamı beğendiğine çookk sevindim iyi bir pastacı olur galiaba benden:))
    seni öpüyorum fırsat bulursan gel görüşelim

    YanıtlaSil
  5. mmm nefis bir pastaydı ..
    zil çaldı bi baktık izgüncüm ve dünya güzeli çocukları:)
    ve tabi benim için yaptığı bu muhteşem çiçekli pastası
    izgüncüm çok teşekkür ederim görüntüsü kadar tadı da şahane olan bu pastaya elinin lezzeti tamamen geçmiş ...
    başarılarının devamını bekliyor ve seni takipteyim şekercim

    YanıtlaSil
  6. Gaye beğenmen benim için çok önemliydi
    sen beğendiğine göre ne mutlu bana:))
    desteğin için teşekkürler

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails