Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2010 Pazar

Bugün benim doğumgünüm

Bugün doğumgünüm bir yaş daha geçti ömrümden,33 yaşıma iki çocuk annesi ve çocuklarıyla çok mutlu bir anne olarak giriyorum.Böyle bir gün için kendime nasıl bir pasta yapayım derken aklıma anne ve çocuklarının birarada olduğu bir pasta geldi.Modellemelerimi ilk kez yapıyorum bana bu konuda çok yardımcı olan ''Gülün kurabiye evinden'' Gül Doğana teşekkür ediyorum.Modelleme yapmak inanılmaz keyifli uzun süre elimden bırakamadım bundan sonra yeni modellemelerimle yeni pastalar yapacağım.Pastamız vanilyalı pandispanya,vanilyalı krema ve muzdan oluşuyor.İçinde nerdeyse hiç yağ yok çok hafif bir pasta.
Antalyada günlerdir yüksek seviyedeki nemden dolayı şeker hamuruyla çalışmak biraz zor oluyor,hamur ısınıyor ve çabuk parçalanıyor pastayı kaplarken biraz sorun çıktı ama genede fena olmadı di mi?
Dileğim yeni yaşımla beraber istediklerimi gerçekleştirmek,sevdiklerimle birarada olmak tabi sağlık ve huzurla.Hepinize mutlu bir gün diliyorum,görüşmek üzere.

4 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun canım.Pastanda çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. canım doğum günün kutlu olsun nice mutlu güzel seneler dilerim arkadaşım
    ayrıca bu şaheser pastan da şahaaaaaane olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Gaye beğendiğine sevindim ama daha öğreneceklerim var desteğin için sağol

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için önemlidir

Related Posts with Thumbnails